Petra Verbiča je za motorje navdušil njegov oče, ki je bil obiskovalec na večini dirk v Sloveniji in takratni Jugoslaviji.
Peter Verbič je začel tekmovalno kariero, najprej v mladinskem speedwayju z mopedi v Kranju in Ljubljani, v Šiški, kjer je tudi zmagoval. Nastopil na mednarodni dirki v Škofji Loki, kjer je kot novinec, zasedel 5. mesto. Ker se je na tej dirki zgodila tragična nesreča (6 mrtvih) so bile cestno hitrostne dirke v Sloveniji prepovedane. Nastopal je na državnih prvenstvih po Jugoslaviji in v tujini, prav tako pa je nastopil na dirki za svetovno prvenstvo za Veliko nagrado Jugoslavije v Opatiji.
Tri leta je bil tovarniški voznik Tomosa iz Kopra. Leta 1979 je osvojil 8. mesto na dirki za svetovno prvenstvo za VN Jugoslavije na Grobniku in s tem, kot prvi Jugoslovan, osvojil 3. točke za svetovno prvenstvo na tej stezi.
Od leta 1980 se je udeleževal več mednarodnih dirk na katerih je zmagoval v Schleizu in Sachenringu ter nastopil na večih dirkah za svetovno prvenstvo in je leta 1982 na dirki za svetovno prvenstvo VN Nemčije – Hockenheim osvojil 9. mesto in 2. točki za svetovno prvenstvo z motorjem Kreidler. Leta 1982 je bil slovenski avto-moto športnik leta in v letih 1981, 1982 in 1983 osvojil 3 x zaporedno naslov državnega prvaka in pridobil največje priznanje v avto moto športu – zlato čelado.
Po končani karieri leta 1984 prevzame mesto predsednika športne komisije v AMD Domžale in prične ustanavljati ekipo tekmovalcev v cestno hitrostnem motociklizmu ter organizacijsko ekipo športnih funkcionarjev, s tem, da so pričeli z organizacijo cestno hitrostnih dirk na Grobniku. Leta 1988 je AMD Domžale osvojil naslov ekipnega državnega prvaka v cestno hitrostnih moto dirkah.
Največja želja Petra Verbiča pa je bila, da bi ponovno organizirali cestno hitrostne moto dirke v Sloveniji. Leta 1990 prevzame mesto predsednika AMD Domžale in predsednika Komisije za hitrostni motociklizem v AMZ Sloveniji. S tem začne udejanjati, kot direktor dirk, novo obdobje slovenskega motociklizma, tako v organizacijski kot tekmovalni smeri. Od leta 1991 v organizacijski smeri z organizacijo dirk na letališčih Portorož, Maribor, Cerklje na Dolenjskem, Mobikrog. Z organizacijo teh prireditev, so slovenski vozniki dobili možnost dirkanja doma. V tekmovalni smeri pa od leta 1992 z ustanavitvijo HB racing teama, s tem pa je dal možnost in pogoje mladim slovenskim dirkačem za doseganje dobrih rezultatov tako doma, kot v tujini.
Od leta 2003 - 2007 je bil predsednik strokovnega sveta AMZS za avto-moto šport, član v mednarodnih komisijah, leta 2008 pa podpredsednik AMZS.
Bil je pobudnik za izgradnjo Centra varne vožnje na Vranskem in organizacijski vodja zaključne faze in otvoritve poligona, septembra 2008.
Petrova največja hobija sta igranje šaha in od leta 1996 dalje igranje golfa, v katerem se rad pomeri na mednarodnih turnirjih amaterjev.
Leta 2006 in 2010 je kandidiral za župana občine Domžale, kjer se je uvrstil v drugi krog, njegova lista – lista Petra Verbiča za Domžale - dobila 5 svetnikov v občinskem svetu.
V vseh letih se je zavzemal za podjetniški razvoj Domžal ter za gradnjo poligona za šolo varne vožnje v Domžalah.
Od leta 1989 je ustanovitelj in lastnik podjetja za previjanje elektromotorjev Elektro Verpex d.o.o. - www.verpex.si